Eskişehir’de vatandaşın bulduğu ve jandarma ekiplerine teslim ettiği yaralı kızıl şahin şahin tedavi altına alındı.
Edinilen bilgilere göre, Alpu İlçesi’nde vatandaşlar tarafından bir yaralı kızıl şahin bulundu. Vatandaşların koruma altına aldığı yaralı şahin, 17 Ocak 2025 tarihinde saat 18.30 sıralarında Alpu İlçe Jandarma Komutanlığı’na götürüldü. Şahinin tedavi edilmek üzere Doğa Koruma ve Milli Parklar Alpu İlçe Şefliği’ne teslim edildiği açıklandı. – ESKİŞEHİR
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7948 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4976 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4937 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3005 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2056 kez okundu